Kerstwandeling D.V. 15 december 2023

In deze maand december mogen we weer stil staan bij de Adventstijd en de geboorte van de Heere Jezus. Wat was het tweeduizend jaar geleden een donkere tijd. Maar in die duisternis verscheen in de velden van Efrata een helder Licht. God zocht de mens weer op en schonk Zijn Zoon aan verloren
mensen. Dit heilsfeit mogen we weer gedenken, persoonlijk, in ons gezin of familie, in onze gemeente.

We nodigen jou en u graag uit om mee te doen met de Kerstwandeling. Via de Kerstwandeling willen we vanuit de Gereformeerde Kerk en de Hervormde Kerk te Arnemuiden het licht van Kerst doorgeven. Daarom zien we ernaar uit dat we vele kinderen, uit onze gemeente, uit ons dorp, met vele vriendjes en vriendinnetjes, mogen begroeten. En uiteraard ook hun broers en zussen, hun (groot)ouders, hun buren enzovoort.

Je mag zelf bepalen met wie je de route wandelt. Tijdens de wandeling staat de boodschap van het Kerstevangelie centraal. De kerstwandeling vindt plaats op D.V. vrijdagavond 15 december en start tussen 18:00 uur en 19:00 uur vanaf de Gereformeerde Kerk (Kerklaan 4) en eindigt bij de Hervormde Kerk aan de Markt te Arnemuiden. Na afloop van de wandeling is er in de Hervormde Kerk gelegenheid om iets te drinken en elkaar te ontmoeten.

Kerstwandeling D.V. 15 december 2023