Kerstzangavond 16 december 2023

Hierbij nodigen wij u van harte uit om onze kerstzangavond bij te wonen. Deze vindt plaats op D.V. zaterdag 16 december om 19:00 uur in onze kerk.

Naast ons gemengd koor De Lofstem werkt ook ons kinderkoor Jubilate hieraan mee, samen met de kinderen van het kerstprojectkoor. Alt-soliste Isa Vlietland komt deze kerstzangavond een aantal liederen zingen. Eveneens hebben wij mannenkoor Tehillim uit Dordrecht uitgenodigd om voor u te komen zingen.

Aleida Nieuwenhuijse-Stouten verleent haar medewerking op de dwarsfluit en Harm Nieuwenhuijse bespeelt het orgel. Het kinderkoor staat onder leiding van Rianne Schipper en wordt begeleid door Arjen Huissen. Gemengd koor de Lofstem en mannenkoor Tehillim staan onder leiding van Marien Stouten.

Wat zou het fijn zijn als we voor een volle kerk mogen zingen voor Hem die Zijn Zoon Jezus Christus naar de aarde heeft gezonden en waarover wij in vrede en vrijheid mogen (mee)zingen. Bij de zondagse erediensten is het ook zo mooi om met veel mensen tot eer van God te zingen. Laten we ook bij de kerstzangavond samen zingen om de geboorte van de Heere Jezus Christus groot te maken!

Wij verwelkomen u graag op zaterdagavond de 16e december! Lukt het niet om fysiek aanwezig te zijn, dan kunt u de avond ook thuis of elders beluisteren. Hieronder kunt u de liturgie downloaden om mee te lezen en misschien mee te zingen.

Kerstzangavond 16 december 2023