Opname en powerpoint van Gemeenteavond Kunstmatige Intelligentie 8 november 20:00h

De gemeenteavond van 8 november betrof een actueel onderwerp. Spreker op deze avond was dhr. Laurens van der Tang en het thema is “kunstmatige intelligentie verovert de wereld”. In het Engels heet dit Artificial Intelligence (AI).

Laurens van der Tang heeft een achtergrond als ondernemer in de internationale IT-wereld, en gaf de lezing vanuit die achtergrond. Hij is kerkelijk en maatschappelijk actief, en betrokken bij diverse initiatieven, waaronder Yona en Logos. Hij is ook voorzitter van het bestuur van Bijbels Beraad M/V.

De geluidsopname van de gemeenteavond is hier beschikbaar als mp3 bestand of is te beluisteren via de site van kerkomroep (de avond “begint” vanaf ongeveer 1 uur en 15 na het begin van de geluidsopname). De powerpoint-voorstelling die dhr. van der Tang gebruikte, is hieronder te downloaden.