We verwelkomen u graag in onze gemeente. In het overzicht met kerktijden kunt u ruim van te voren nagaan wanneer en hoe laat de erediensten plaatsvinden, en wat het karakter van bepaalde erediensten is.

Wilt u rekening houden met het feit dat in onze diensten een voorzang gezongen wordt, ongeveer vijf minuten voor het begin van de eredienst? Het is fijn wanneer alle kerkgangers op dat moment hun zitplaats hebben ingenomen.

Indien gewenst kunt u tijdens de erediensten gebruik maken van de oppasdienst voor de kleine kinderen.

Routebeschrijving

Hieronder kunt u vanaf uw eigen vertreklocatie met behulp van Google Maps een routebeschrijving maken naar het adres van de kerk: Markt 10, 4341 EP te Arnemuiden.

Parkeren

Let er op dat er bij het kerkgebouw zelf niet heel veel parkeergelegenheid is. Hieronder in de afbeelding is aangegeven waar parkeergelegenheid is. U kunt parkeren in de Clasinastraat, op het Havenplein, in de Burgemeester Hackstraat of op het plein aan de Korenbloemlaan. Voorkom foutparkeren: het is tegen de wet, veroorzaakt overlast voor bewoners en de politie kan mogelijk een vervelend briefje onder de ruitenwisser achterlaten.