Zangavond D.V. 23 maart

Hierbij nodigen wij u en jou uit om te komen luisteren en genieten van onze zangavond op D.V. zaterdag 23 maart om 19:00 uur in onze kerk. Kinderkoor Jubilate zingt deze avond een aantal mooie lijdensliederen. De Lofstem zingt het passiedeel ‘Lam Gods’ van het oratorium ‘Van Liefde Ongekend’.

Naast gastzangers werken ook diverse muzikanten en een spreker mee aan dit oratorium.

Bij het schrijven van dit oratorium is men uitgegaan van de wijze waarop de evangelist Marcus het lijden en sterven van de Heere Jezus Christus vertelt. De liederen verhalen over de ernst en betekenis van Zijn lijden en worden afgewisseld door gesproken teksten. Boventoon in het oratorium is de liefde van Jezus voor Zijn volgelingen, voor de mensen in het algemeen en zelfs voor Zijn vijanden. Want het is toch ‘van ongekende liefde’ dat Jezus voor ons allen dit lijdenspad is gegaan.

U en jij bent van harte welkom op zaterdag 23 maart om 19:00 uur in onze kerk.

Zangavond D.V. 23 maart