Pastoraal werker ds. van der Kraan geeft het roer uit handen

Ds. P. van der Kraan hoopt binnenkort afscheid te nemen, na een periode van 10 jaar werkzaam te zijn geweest als pastoraal werker binnen onze gemeente. Dit willen we niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom is er op D.V. vrijdag 30 juni vanaf 19:30h gelegenheid om afscheid te nemen van Ds. en mevr. van der Kraan. Het afscheid zal plaatsvinden in zaal Ichtus.

De afscheidsdienst in de kerk is op DV zondag 2 juli in de morgendienst, aanvang 10.00.

In de maand juni vindt u bij de uitgangen van de kerk een inzamelbox voor een afscheidscadeau voor fam. van der Kraan. U kunt ook een bijdrage overmaken via NL81 RABO 0158 7043 71 o.v.v. “Afscheid ds vdK”. We bevelen deze inzameling van harte bij u aan.

Pastoraal werker ds. van der Kraan geeft het roer uit handen