Hervormingsavond D.V. 27 oktober

Vrijdagavond 27 oktober hopen de plaatselijke kerken in Arnemuiden weer een Reformatieherdenking te houden. Dit jaar vindt dit plaats in de hervormde kerk van Arnemuiden.

Prop. J. Meerkerk hoopt deze avond te openen. Ds. C.J. Meeuse hoopt namens de Gereformeerde Gemeente van Middelburg-Zuid te spreken over Luthers merkwaardige omkeer (het onweer in Stotternheim). Oud. A. Wondergem hoopt namens de Gereformeerde Gemeente in Nederland van Arnemuiden te spreken over de zekerheid van de rechtvaardiging van de goddeloze door het oprechte geloof. Ds. G. Kater hoopt namens de Hersteld Hervormde Gemeente van Arnemuiden deze avond af te sluiten.

De avond begint om 19.30 uur. De collecte deze avond (die bij de uitgang gehouden wordt) is bestemd voor stichting In de Rechte Straat (IRS). Een ieder is van harte welkom!

Hervormingsavond D.V. 27 oktober