Afscheid fam. Klaassen

Aanstaande zaterdag, D.V. 3 september, nemen we als gemeente afscheid van familie Klaassen. De middag begint om 15:00 in de kerk, en is ook te volgen via het Youtube kanaal van de gemeente. Tijdens de afscheidsmiddag zal er veel gezongen worden en zal er namens de gemeente een cadeau aan familie Klaassen worden overhandigd. Na afloop wordt er koffie en thee geserveerd met iets lekkers erbij, en is er de mogelijkheid om persoonlijk afscheid te nemen van de familie Klaassen.

De liturgie voor deze afscheidsmiddag is hier beschikbaar.

In de morgendienst van D.V. zondag 4 september is de afscheidsdienst van dr. Klaassen.

De liturgie voor deze afscheidsdienst is hier beschikbaar.

De gemeenteleden die zaterdag niet in de gelegenheid zijn afscheid te nemen, kunnen dit zondagmorgen na de kerkdienst te doen.

We wensen dr. Klaassen, zijn vrouw en de kinderen een goede tijd toe in Barneveld en hopen dat het werk van dr. Klaassen voor de stichting Bijbels Beraad m/v velen tot zegen mag zijn en tot eer van Gods Koninkrijk mag strekken.

Afscheid fam. Klaassen