Dr. Klaassen aanvaard verzoek Bijbels Beraad Man/Vrouw (update)

Dr. Klaassen is door het bestuur van stichting Bijbels Beraad Man/Vrouw gevraagd bij hen in dienst te treden. Deze stichting verzorgt toerusting aan kerken en christenen op het gebied van huwelijk en gezin, seksualiteit en de thematiek van LHBT. Zie voor meer informatie hier en hier.

Na enige weken van bezinning heeft dr. Klaassen besloten het verzoek om in dienst te treden bij Stichting Bijbels Beraad m/v te aanvaarden. Hij hoopt zich in te zetten voor verdere uitbreiding van de werkzaamheden van de stichting op het gebied van voorlichting en toerusting rondom huwelijk en seksualiteit voor kerken en christenen in Nederland.

In de morgendienst van D.V. zondag 4 september hoopt ds. Klaassen officieel afscheid te nemen van onze gemeente. Zaterdag 3 september wordt u in de gelegenheid gesteld om op informele wijze afscheid te nemen van fam. Klaassen.

De gemeente wil fam. Klaassen graag een afscheidscadeau overhandigen.
U kunt een bijdrage voor het afscheidscadeau van fam. Klaassen via deze link of via de QR-Code overmaken. Een deel van het ingezamelde geld gaat naar Stichting Bijbels beraad m/v.

We vragen u en jou om dr. Klaassen, zijn vrouw, zijn gezin en onze gemeente te gedenken in uw/jouw gebeden.

Dr. Klaassen aanvaard verzoek Bijbels Beraad Man/Vrouw (update)